Israël: Deel 3 (het zuiden)

13 juli 2016 - Tel Aviv, Israël

Shalom!

Nog even een kort berichtje van ons. We zitten nu op het vliegveld te wachten tot we mogen boarden, dus we hebben nu mooi een momentje om te vertellen wat we de laatste week hebben gedaan :)

We hebben het grootste deel van de week in Eilat doorgebracht, het zuidelijkste puntje van Israël. Hier hebben wij voornamelijk gedoken. Romana heeft hier haar advanced open water gehaald. Mick had deze al, dus die ging mee voor de lol:P
Ook hebben we in Eilat met dolfijnen gezwommen! Dit was erg leuk, dolfijnen zijn erg nieuwsgierig en kwamen meteen bij ons kijken:)

Tot slot zijn we naar Petra geweest, in Jordanië. Hiervoor moesten we de grens over, en grappig genoeg vond de douane in Jordanië onze reisgids maar verdacht. Ze hebben er met z'n tweeën een tijdje in gebladerd voordat we hem uiteindelijk toch mee mochten nemen. Tja, wie weet staan er gekke dingen in;)
Petra was ontzettend mooi en de trip naar Jordanië helemaal waard! We hebben onwijs veel foto's gemaakt (ook van de rest van Israël natuurlijk) dus wij zullen binnenkort een selectie op reislogger zetten.

Gisteren zijn wij weer naar Jeruzalem gereisd, om voor een laatste keer te proberen om de rotskoepel van dichtbij te zien. Vanochtend dus vroeg opgestaan en heel lief geglimlacht naar de security, en gelukkig mochten wij dit keer wel naar binnen! (Hiervoor mocht het niet ivm de ramadan). Ook de rotskoepel heeft een heleboel mooie foto's opgeleverd :)

Het ziet er naar uit dat wij kunnen boarden, dus voor nu laten we het hierbij. Over een paar uurtjes zijn we weer op Nederlandse bodem :)

Liefs van ons

1. Joke Balkenende:
    13 juli 2016
    Goede vlucht en tot snel
  2. Elly:
    13 juli 2016
    Jongens een goede reis, tot morgen!
  3. Els:
    16 juli 2016
    Jullie hebben een geweldige vakantie gehad. Veel liefs oma Els en gijsje