Van Amsterdam naar Londen

26 juli 2023 - York, Verenigd Koninkrijk

Hello hello,

Even een kort berichtje van ons. Nadat wij de buurtjes en Cleo en Darwin gedag hadden gezegd zijn we naar het busstation gelopen. Uiteraard net gemist dus met een bus later alsnog veels te vroeg op centraal.

De treinreis van Amsterdam naar Londen duurde 4 uurtjes, volgens Poekie en Toetje Toeter was dat 3 uur langer dan wenselijk.

Gelukkig zat ons hotel nog geen 5 minuutjes lopen van st. Pancras af, dus gauw de tassen neergooien en op zoek naar een leuk tentje om wat te eten:)

Dinsdag begon met een rondje sightseeing, op weg naar eindbestemming Hamley's. Het is zowaar gelukt om ze door 7 verdiepingen Hamley's heen te loodsen zonder een extra koffer aan te hoeven schaffen voor alles wat ze uiteraard wilden hebben. Na de lunch, waar ze roze wafels en poffertjes in hartjesvorm serveerden ♡, zijn we geëindigd in Diana Memorial Playground.

Hier kwamen Luuk en Mariam ook naartoe en toen de kids uitgeraasd waren zijn we bij hen wezen eten. Super lekker, Luuk had Okonomiyaki gemaakt, wat Liam 'jammie-jammie-yaki' noemde. Ook hebben we Pinga gezien, die hopelijk weer een beetje is bijgekomen van die rare kittens die achter dr aanrenden ;)

Vandaag hebben we de trein gepakt naar York, waar wij een appartementje hebben gehuurd voor de komende paar dagen. Wij gaan dus zo eens kijken of we de 'wegisweg' uit Harry Potter kunnen vinden.

Bye!

Groetjes van ons

1. Cally:
    Jeej! vakantieverhalen
  2. Ineke:
    26 juli 2023
    Ik meteen kijken wat okonomiyaki is ,leuk hoor! maar al die ingrediënten????
    Tja dat word spaghetti !!!
  3. Joke Balkenende:
    26 juli 2023
    Veel sneller gearriveerd dan ik dacht !
  4. Elly:
    27 juli 2023
    Jongens genieten!!!
  5. Hilda Sta van Uitert:
    27 juli 2023
    Jullie hebben het wel gezellig!